Världen slutar aldrig att förvåna

"En flicka som inte tänker ursäkta sitt dåliga uppdaterande och inte kommer lova någon fortsättning på det"
Smartatankar.blogg.se

Jag tänker inte skriva en resumé av 2009. Jag tänker inte lägga upp en lista där jag kryssar i vad som hänt under 2009. Jag tänker inte heller skriva att 2010 kommer att bli en nystart, att det kommer bli det bästa året någonsin. Ej heller tänker jag berätta vad som hänt de senaste månaderna då jag inte uppdaterat. Jag tänker bara låta er tro att jag har gjort något så viktigt, något så personligt att jag inte tänker berätta om det. Det enda jag vill tala om är:

10-9! SÅ VIKTIG MATCH! 

Jag är ingen plugghäst, bara ett oupptäckt geni.

Kommentarer
Postat av: miss snygg&sexig

skönt att höra att du lever!

2010-01-07 @ 16:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0