High Chaparral!

"Med cowboysarmundering in på HIGH CHAPARRAL! hade nyladdade puffror så jag kände mig ball."

Med denna versraden entrade vi high caparral 09.58 i morse.
Med pistolerna laddade med knallpulver och med avundsjuka blickar mot killen i Lucky Luke dräkt betalar vi inträdet och styr direkt mot shopen. "Fem stråhattar tack."

Jag vill tacka för en underbart rolig dag flickor.

"Phiskas, om Tessan själv får välja"
"Varför blinkar bilen?"
"Känner du Lucky Luke?"

Nu har jag bränt mina ben och är otroligt trött. Så jag ska bädda ner mig i soffan med marabou choklad, titta på x-men och hoppas att jag får sällskap.
 






Kommentarer
Postat av: miss snygg&sexig

antar att du menar sällskap i endast pistolmundering...





tack för idag!hihihhi

2009-05-21 @ 22:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0