Dagens ungdomar...

Denna msn konverssation kör vi i tjuvlyssnat form, för alla inblandades skull.

Tjej 1: fick du besök av en laddad *kille 2* inatt?
Tjej 2: haha åh fan att jag fick. han va så full så han pratade inte första halvtimmen :P haha. Din då?
Tjej 1: jodå, min man fick jag leda upp för trappan, så lite laddad var han nock

Tjej 1: *kille 1* hällde ut min linsvätska!
Tjej 2: Hahaha!
Tjej 1:  - Men häll det i koppen då!
             - Jag gör ju det!
             - NEJ!

Tjej 1: så det stämde väl rätt bra som vi sa på matchen, det blev inte nån superbra natt :P
Tjej 2: HAHAHA Alltså natten var väl underhållande, lite tråkigt när man måste återberätta den för sin man bara!
Tjej 1: min var inte så underhållande, min man var asgrinig, sen däckade han i sängen och vaknade inte trots att jag höll honom om axlarna och skakade honom
Tjej 2: Hahaha, grinig över matchen? :P
Tjej 1: nä, mest allmänt grinig
Tjej 2: Som "hmhm" på matchen?
Tjej 1: njä, mer som ett litet barn som inte får som det vill
Tjej 2: haha, fick han inte till det inatt då? ;)
Tjej 1: Det är ju synd att säga

Kommentarer
Postat av: Filippas corner

Haha!

2009-05-07 @ 18:24:57
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0