Praktik

Vi disskuterar "Familjen annorlunda" (program om familj med typ 10 barn?)

Svensk realityserie från 2009. Avsnitt 5 av 10. Familjen Johansson packar inför sin skidsemester i Sälen och det är mycket att tänka på när man ska packa för tolv personer. Hos familjen Carlsson överraskar Maria Bob med en romantisk middag. Rose-Marie Cotino-Karlsson som vet hur det svårt det är att hålla lusten vid liv när man ha småbarn ordnar ett sexparty för trötta småbarnsmammor. Även 06/03.

80-årig dam: Man kan ju fråga sig om de hört talas om kondom! Och ska de ha sexparty kommer det ju komma ännu fler barn!

Senare sitter vi och löser korsord.

Samma dam: Jag ska inte vara akvariefisk i mitt nästa liv! De bara simmar fram och tillbaka, i sitt eget kiss dessutom! Jag ska vara en örn och flyga fram över jorden och dyka ner och hacka på alla som är elaka.

Madde (min handledare): Skulle du inte vara man i ditt nästa liv?

Damen: Jo, jag skulle vilja veta hur män tänker när de beter sig som de gör!
En annan dam: Men kvinnor kan också bete sig illa!
Damen: Men när jag bodde i storstan så var det alltid män som satt i fönsterkarmen och visade upp sina delar! Hade jag träffat en sån man nu hade jag bara sagt: Tyvärr jag har inte förstoringsglaset med mig, så jag ser inget!


Kommentarer
Postat av: Filippas corner

HAHA fan vad chill tant

2009-03-02 @ 15:49:29
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hahahahahh ! :D

2009-03-02 @ 17:22:31
URL: http://matildalundberg.blogg.se/
Postat av: miss snygg&sexig

naw, kan du inte ta med tanten till skolan sen? så kan jag ta med Ulf från min praktik, han använder seriöst uttrycket "nu blommar löken"

2009-03-02 @ 17:41:53
URL: http://smartatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0