Helgen

Kan passa på att berätta lite om min helg också, när jag ändå är igång.

Fredag: Som sagt, mys med flickorna :)
Lördag: träning i Båstad vid tio, hem byta om och äta, ner till Grevie och dömma fotboll. Hem, hinner bara precis duscha innan min kära släkt kom. till och med trevligare än vanligt eftersom jag fick massa presenter ;)
Söndag: Föödelsedaag! Började bra med att gå upp halv åtta ;) Ner till Grevie för att kolla på Tres som spelade fotboll. De vann hela cupen och Tres blev bästa målvakt. Jag är stolt :D Därefter vidare till Förslöv för att kolla lite på VK, sen innebandy och sen tillbaka till Grevie igen. På kvällen bjöd Johan mig på mat i Båstad (träffade bland annat Lasse ;D )och sen åkte vi hem till honom och tittade på Beck (Johan alltså, inte Lasse. haha.) Mys.



Hanna kryper in i torktumlaren, från klassfesten i torsdags



Nattamad ;) Från i Fredags



Jag är otroligt koncentrerad på matchen ;)



Min fina tårta. Jag vet, det är väldigt likt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0