Fyra frågor om du vill få igång en konversation

  1. Favorit film?
  2. Favorit sång/låt i film?
  3. Favorit citat?
  4. Favorit karaktär?

Mina svar:

  1. The Notebook
  2. Klappa händerna och du får leva kvar
  3. Adambidubidubidam adam bidubidubi aaaaaaaaaaaa
  4. sprutt (i svanprinsessan)
     

När jag frågat hela släkten följde en het diskussion om film i alla dess slag runt vuxenbordet.

Jag fick bland annat dessa svar:

Favorit film? "Männen som dog med stövlarna på" med han, john wajne
Favorit filmsång? När dom ska ut i krig och hästarna klampar och de avfyrar sina vapen, det blir som musik

Favorit citat? Det här ska han få FAAN för! (sunes sommmar)
Favorit karaktär? SPIKY! i notthing hill!
Din då vanja? SÄG SPIKY!


Vilka är era favoriter?


"Då frågade mamma vad jag trodde skulle hända i sovrummet när de gått där ifrån. Jag svarade: Två små föräldrar hoppade i sängen, en ramla ner och slog sitt lilla huvud..."
"NÄ! Vad är det för trams! Det har jag inte uppfostrat dig till! Pang på Sätt på! inga sånna meserier.. Hoppa i sängen.."

"Men vad ska du göra om det brinner i båda ändarna av en korridor, du står i mitten och kan bara komma ut genom dörren där du måste lämna handavtryck?"
"Då använder jag bara mina superkrafter och blåser ut elden."



Jag drömde om Hanna inatt. Hon var här och var ledare för sina GYMNASTER(!) som var på träningsläger. Ett barn höll på att bli påkört tre gånger...

Kommentarer
Postat av: miss snygg&sexig

haha, varför skrev du gymnaster med fetstil? är det så förvånande?

2009-07-12 @ 19:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0