Varför inte en lista till? Jag vet att ni vill

100 saker du inte visste om mig (men med tanke på att samma frågor är med på alla listor så vet ni det nog redan, men i min blogg får jag skriva vad jag vill :D)

1. Fullständigt namn ? Sofie (min mamma säger att man inte ska skriva sånt på internet. se även var jag bor)
2. Exakt ålder ?  17 år och 358 dagar
3. Bor exakt ? Ute i skogen
4. Bor tillsammans med ? mamma, pappa, mina syskon
5. Husdjur ? Nepp
6. Färg på ditt hus ? Rött
7. När är du född ? 1 mars
8. Klass ? il0710
9. Vilket år tar du studenten ? 2010
10. Något jobb ? Vet inte (bra svar?^^)
11. När ska du sova ikväll ? När jag är nöjd med mitt ped.led arbete
13. Duschat idag ? Nej
14. Kramat någon idag ? Ja
15. Pussat någon idag ? Ja
16. Vad har du ätit ? godis precis
17. Dagens klädsel ? Strumpbyxor, tröja
18. Dagens smink ? Inget
19. Dagens sötnos? Bea som kommit hem :D
20. Dagens roligaste ? har inte hänt så mycket skoj
21. Har du många vänner ? Räcker
22. Hur många har du kysst ? Är det synd om jag vet exakt?
23. Vem kramade du senast ? Johan
25. Hur många har varit otrogna med dig ? en
27. Har du pojk-/flickvän ? nepp
28. Vem pratade du med i telefon senast ? filip
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det ? Johan - Haha, precis. Men e ju gött när man är klar.

FAVORIT:  
31. Film ? patrioten är rätt bra
32. Låt ? fly on the wings of love- olsen brothers
33. Mat ? pommes m vitlökssås
34. Dryck ? pärondryck
37. Stad ? öh
38. Land ?  skåne
39. Ämne i skolan ?  Led och lek
40. År ? 2009 har börjat som ett bra år

SENASTE ;
41. Personen du tänkte på ? Jag tänkte alldeles precis på min missbildade spargris av papier mace
43. Gången du spydde ? vet inte
44. Gången du grät ? Av skratt, i tisdags
45. Pizzan du åt ? panpizza
46. Gången du var i göteborg ? Hmm.. Körde igenom i sommras?
47. Gången du var i stockholm ? hmm, rätt många år sedan tror jag
49. Gången du var hög ?
50. Personen som såg dig gråta? av skratt, mina syskon


ANTINGEN ELLER ;
51. Svart eller vitt ? vitt
52. Hund eller katt ? katt
53. festa eller hemma och mysa ? beror på
54. Tv-spel eller datorspel ? tv-spel
55. Singel eller upptagen ? vill eller är?
56. Kakor eller Bullar ? Bullar!
57. Lunarstorm, helgon eller playahead ? inget
58. Ragga eller bli uppraggad ?
59. Big brother eller paradise hotel ? ph
60. Svart hår eller blont ? blont
61. Blåa ögon eller bruna ?  gröna
62. Choklad eller lakrits ? choklad!
63. Göteborg eller stockholm ? borta bra men hemma bäst
64. Högerhänt eller vänsterhänt ? höger
65. Coca cola eller fanta ? coca
66. Pizza eller kebab ? kebab!
67. Randigt eller prickigt ? öh
68. Älska eller älskas ? båda blir väl bäst
69. Leva eller dö ? leva

ANTAL ;
70. Personer du älskar ? Jag brukar inte räkna dem
71. Personer du hatar ? hmm.. ingen på riktigt tror jag
72. Personer som du sagt jag älskar dig till? 6 tror jag
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period ? 1
74. Glassar du ätit på en dag? många
75. Festivaler du varit på/ska på detta året ? äh
76. Gånger du haft minnesluckor ? två
77. Piercingar har du? ett hål i vardera örat?
78. Personer du saknar just nu ? Bea, Matilda, mina söta klasskompisar och filip
79. Gånger ditt hjärta brustit ? så illa är det inte


VEM ;
80. Vill du kyssa nu ? :)
81. vad ska du göra imorgon ? skolan, träning
82. Sjöng du senast för ? Familjen
83. Hade du senast en msn konversation med ? Beabeabeabea :D:D
84. Spelade du tv-spel med senast ? Tres
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu ? Någon som bjuder
86. Vill du kasta en sten i huvudet på ? Hmm.. mitt ped.led arbete
87. Förtjänar att dö ? vet inte
89. Vill du sova brevid inatt ? :)


VAD ;
90. Gör dig glad ? mat. bland annat
91. Gör dig ledsen ? När någon är elak?
95. Önskar du dig i födelsedagspresent ? Att jag blir bra på att köra bil?
96. Längtar du till ? Bea
97. Tycker du om dina betyg ? Dom var bra, jag tror de är påväg neråt.
98. Ångrar du mest i ditt liv ? Inget speciell. Det går ändå inte ändra
99. Är det Värsta som har hänt dig ? vet inte
100. Är det bästa som har hänt dig ? Alla söta människor som jag umgås med.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kramat någon idag? Ja

Pussat någon idag? Ja



vem har du träffat? börjar det på J och slutar på ohan?

2009-02-23 @ 19:18:41
URL: http://llouisebarrett.blogg.se/
Postat av: Filippas corner

Thihi, tänkte skriva samma sak som Louise ;P

2009-02-23 @ 19:23:58
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0