Snart vuxen... eller?

När Hanna (miss snygg&sexig) fyllde år så svarade hon på mitt grattis sms : "Vuxen till åldern kanske, men jag kommer alltid att vara fjortis"

Jag tror att jag alltid kommer att vara 7, innerst inne. Jag älskar att åka pulka och har i en och en halv timme lekt i bäcken idag. Hoppat för att se hur mycket isen håller för och lagt mig på magen på bron för att se om man kan se Tres på andra sidan. Doppade mina ullvantar i vattnet för att få upp de finaste istapparna som jag sedan la i pulkan och drog med mig hem.

På sommaren åker min familj ofta upp till en sjö utanför Laholm. Där klättrar jag i träd, skär ner grenar och låtsas att jag räddar miljön. Jag fiskar också upp löv  med pinnar och låtsas att det är riktig fisk. Alternativt att jag förhindrat en översvämning. Är vi ute med båten (en liten eka) sitter jag i fören med en pinne och låtsas att jag är gondoljär i venedig.

Jag vet inte om detta är normalt beteende för en snart 18 årig tjej och funderar på om jag verkligen borde erkänna det. Men jag älskar att vara barnslig!


 

Kommentarer
Postat av: miss snygg&sexig

du är bara för söt:P

2009-02-20 @ 14:36:31
Postat av: Matilda

Hahah du är så söööööt! <3

2009-02-23 @ 20:35:12
URL: http://matildalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0