Supermys

Jag hade inte tänkt ha några seriösa inlägg i min blogg, men nu har jag tänkt skriva om min mysiga kväll.

Bio i Äholm med Jobo, Fanny, Louise och Anna. Jobo bjöd, hennes födelsedagspresent till mig :) Tog bussen in, åt hamburgertalrik på Kirris. Satt och pratade och traskade senare iväg till bion. Såg "Män som hatar kvinnor". Riktigt bra faktiskt, även om Louise fick förklara en del för mig. (Alla ni som sett film med mig vet att jag inte är den första som förstår handlingen.) Att hon även med små miner och gester visade vad som skulle hända gjorde inte heller så mycket.
När filmen var slut vid halv tolv traskade vi bort till bhof och var coola en stund. Därefter traskade vi runt halva stan, blev bjudna på pannkakor, dansade och frös. Kvällen avslutades med allsång till muse i bussen.   

Jag kommer att sakna mina söta små Apelrydsvänner nu när vi går på praktik i fyra månader :(

Kommentarer
Postat av: Filippas corner

Haha kolla min bloggis!

2009-03-01 @ 17:25:10
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0