Skolan

Sitter på svenska lektion med lilla Louise. Jag skulle bara vilja hälsa till Hanna som kanske kör bil just nu. Puss. 
Sådär, där fick jag med alla mina läsare i ett inlägg. Därför lägger vi in en liten lista som plusmeny.

Hur Svarar du i telefonen: Lite olika. 1. Hej det är Sofie 2. Salve. 3 Achmal 4. Hej snygging
Gör du när du är kär i fel person: Gråter lite
Tycker du om gul-bil-leken: Ja, så länge man inte hittar på massa nya regler! 
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Några tior
Mycket är klockan: 13.58
Många kontakter har du på msn: vet inte
Spenderar du en regnig dag bäst: chips och godis

VEM

Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?
 Johan  
Pratar du med på msn just nu? kan inte ha msn på skolan
Ringde dig senast? Tobias
Pussade dig senast? Johan. Vafan nu förstörde Louise det. Så Louise.
Vill du kasta en sten i huvudet på? Praktiken
Saknar du mest just nu? Bea
Ska du träffa imorgon? Linus. haha
Sov du med senast? Vågar jag inte berätta :p haha
Festade du med senast? Jobo bland annat :P
Vem fick du senast sms av? Mamma

JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna:
 Ja
Gråtit en hel natt: Nej
Druckit så du spytt: kanske
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Nej
Gjort en bakåtkullerbytta: om jag har
Köpt lösgodis för över 50 kr: Har jag alldeles säkert
Haft träningsvärk: Så jag inte kunnat sätta mig på toaletten
Önskat att du var det andra könet: När jag hör om allt skoj killarna i klassen hittat på i duschen
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Bara i mina drömmar

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Druckit så du spytt: kanske"



haha stranden? Hände ingenting då kanske?

2009-02-23 @ 20:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0