Har man tagit fan i båten får man ro honom i land


Vad heter ni? Sofie och Louise
Hur träffades ni? Började i samma klass på gymnasiet
Hur länge har ni varit tillsammans? Lagom
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Nej
Har ni barn? Nej 
Har båda körkort? Nej
Isåfall, vem kör bäst? Louise
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, i datorsalen
Vem sa "Jag älskar dig" först? Har inte sagt det än
Vem är äldst? Jag
Vilka stjärntecken är ni? Fisk och jungfru
Vem fyller först på året? Jag :D
Vem är längst?
 Louise, men bara lite
Vem sjunger bäst? Vem sjunger inte fulast, Louise
Håller ni i handen på stan? Har inte varit på stan, får väl göra det i kväll
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja
Vad har ni gemensamt? Vi är bra på att gömma oss i små lådor
Blev du kär i första ögonkastet? Nää, det växte fram ur djup vänskap
Har ni någon speciell låt? Unicorn planet!
Har ni några "fri kort"?
 Louise har ett och jag har två
Har ni stora framtidsplaner? Ja, men inte tillsammans
Har ni gråtit i varandras armar? Nej, vi är enbart lyckliga tillsammans
Har ni varit utomlands tillammans? Nej :(
Vilket är ert bästa minne? Vandringen, det var där vi kom varandra närma
Vem lagar bäst mat? Inte jag i alla fall och tillsammans är vi sämst
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Pratar med varsin pojke
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Åh nej! 
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ibland
Blir du lätt svartsjuk? Nej, inte på Louise i alla fall
Brukar ni bråka? Nej
Ringer eller SMS:ar ni mest? Jag har fått 5 sms av Louise
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Vänstra lilltån är charmig
Brukar nån av er prata i sömnen? Louise både pratade i sömnen och snarkade inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0