Ännu en rolig lista på allmän begäran. (Jag måste sluta prata med mig själv..)

50 frågor
1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 64,15
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nej
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Min kära familj
4. Hur lång är du? Lagom. Om man tycker om att gömma sig i små lådor...
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Boys don't cry
6. Hur löd ditt senaste sms? Mm tycker jag med ;) Kan ju kanske ses en annan gång om det inte passar idag. Puss
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Hatar att prata i telefon. Så sms
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
9. När såg du senast din mamma? NU!
10. Icke godkänt i något ämne?  Nepp
11. Mvg i något? Ja.
12. När vaknade du idag? hmm. halv tio, somnade igen dock
13. Vilken är din favoritplats? Under täcket
14. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Äh, vet väl inte jag
16. Hur stor är din säng? Lite stor för en, lagom för två, för liten för tre
17. Vad sover du i?  Trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? 3
19. Var har du bott/bor? Ett rött hus med vita knutar ute i skogen
20. Tycker du om kinamat?  OM JAG GÖR!
21. Tycker du om kaffe? nej
22. Vad dricker du helst till frukost? Multivitamin
23. Kan du spela poker? Ja, jag är grym
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Hmm.. tror inte det
25. Vill du ha barn? Japp. (för närmare info, se föregående lista)
26. Kan du några andra språk än svenska? Nja, hjälplig engelska, sådär tyska
27. Har du någonsin åkt ambulans? nej
28. Föredrar du havet eller en bassäng? BÅDA :D
29. Vad spenderar du helst pengar på? maat
30. Äger du dyrbara smycken? nja
31. Kan du rulla med tungan? nej :( det gör mig så otroligt ledsen
32. Vem är den roligaste människan du känner? Hmm... Tres är den ända som har precis samma humor som jag
33. Vad har du för ringsignal? Leaving on a jetplane
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja, t.ex min rosa prinsessklänning :D
35. Vad/Vem har du närmast dig just nu som är rött? Trummorna till GH
36. Kan du byta olja på bilen? nepp
37. Vilken var den senaste boken du läste? Vinterviken - Mats Wahl
38. Dansar du i bilen? Ja :D
39. När var du i kyrkan senast? När tres konfirmerade sig
40. Hur många hål har du i öronen? 1
41. Har du någon piercing? Nej
42. Har du någon tatuering? nej
43. Har du provat droger? nej
44. Röka eller snusa? nej
46. Har du pojkvän/flickvän? Jag är lite osäker på min och Louises relation för tillfället. Jag frågade chans, hon svarade kanske, sen sa hon ja, nu har det runnit ut i sanden... Ja ni vet hur det kan blir. Så jag svarar kanske.
48. Vad är ditt  mobil nummer?
 Har du inte det vill jag inte att du ringa mig
49. Vad ska du göra ikväll? Titta på vänner
50. Har du några syskon? jaa






Kommentarer
Postat av: miss snygg&sexig

haha, du är så söt sofie.

2009-02-15 @ 19:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0