Ännu en lista istället för ännu en skojig lektion

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt nej till samlag: Tro det eller ej
Varit medvetslös: Ja
Hånglat med nån riktigt ful: Hmm.. Hanna, han var han inte så snygg va?
Hånglat med fler än 75 pers: Nepp
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll:  Nej
Gjort något riktigt dumt: en del
Gjort något du verkligen ångrar: Inte nu längre. 
Blivit full på ett släktkalas: Nepp, men det hade varit skoj
Varit full i skolan: Lite bakis dock
Blivit portad ifrån en krog: Nej
Varit otrogen: Det räknas inte säger Louise
Varit nykter på nyårsafton: Nej, jag söp som fan när jag var två.
Slagit sönder en tv: Nepp
Önskat att du var det motsatta könet: Ja, som sagt, när killarna duschar
Varit gravid: Lagom
Fått barn: Nepp
Överdoserat: lite för mycket godis har det blivit 
Åkt ambulans: Nej
Gjort nåt olagligt:  Njaaää
 Fått din mamma att gråta: En gång när jag gömde mig
Blivit polisanmäld: Nej
Slagit ner någon: Louise
Skämts över dina föräldrar: Vem har inte det?
Skämts över dig själv:  Ibland
Ätit från en papperskorg:  Mat är gott
Kissat ner dig av skratt: Kissat ner mig skulle jag väl inte kalla det...

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng bortsett från dig själv: Jalmar 
Såg dig gråta: Hela fotbollslaget
Fick dig att gråta: PS I love you
Du gick på bio med: Jobo och Anna H
Du gick på stan med: Jobo och Anna H
Skällde på dig: Louise
Skickade ett e-mail till dig: facebook, 

HAR DU NÅGONSIN
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja. Säger det inte annars
Bråkat med din flickvän/pojkvän:  Nästan alltid. Forsoningssexet! HALLÅ!
Tagit droger: nej
Vad är du mest rädd för: Vet inte
Vilka kläder sover du i: olika, beror på vem som ska se mig
Vart vill du gifta dig: kyrkan
Vad hatar du verkligen: APU
Varit kär: Jodå
Är du ett hälsofreak: Nej, det skulle jag väl inte vilja påstå
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Ja
Är du ensam nu: Nej, min kära Louise sitter brevid och gör samma lista :P
Vill du gifta dig: jaa!
Vill du ha barn: Ja, minst fem nördbarn med Filip

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit: Nej
Köpt någonting: Nej
Varit sjuk: litte småförkyld
Sjungit: Alltid. UNICORN PLANET FOR EVER!
Velat säga till någon att du älskar den: Njä, dom vet det nog redan
Träffat någon ny: Tror jag inte
Saknat någon: Jo, ett par
Kramat någon: Ja
Kysst någon: :(

HAR JAG
Digitalkamera: Funkar inte
Telefon på rummet: ibland
Egen dator: ja
Könssjukdom: ett par stycken.
Husdjur: nej, dom dog. JA ALLIHOPA! FRÅGA INTE! jag hade tolv kaniner..
Bra kompisar: louise duger bra
Tar du receptbelagda mediciner: nej
Vem vill du fika med just nu: spelar ingen roll, bara jag får äta.

Kommentarer
Postat av: SEXI BRACEFACE! <3

SOFIE! Jag läser från och med nu :D Jag förväntar mig ett helt inlägg om mig nu okej? =)

2009-02-12 @ 20:27:45
Postat av: Den du älskar mest i hela världen ;)

Jag är din trognaste läsare Sofie!!!! DU ÄR MIN IDOL! <3<3<3

2009-02-12 @ 23:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0